Nog 1 maand en dan...! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jorim en Bernadine den Hertog - WaarBenJij.nu Nog 1 maand en dan...! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Jorim en Bernadine den Hertog - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand en dan...!

Door: Jorim & Bernadine

Blijf op de hoogte en volg Jorim en Bernadine

19 Januari 2014 | Nederland, Haarlem

Onze waarbenjij.nu is weer terug van weggeweest! Nu ons huis behoorlijk is opgeknapt ;-) wordt het tijd voor een andere uitdaging. We gaan 22 februari as. voor een halfjaar naar het buitenland.

Allereerst zullen we in Swaziland 3 maanden mee gaan werken in een project van de organisatie Can (via Cor Snieder). We zullen hier aan 3 gemeenschappen voorlichting geven op gebied van hygiëne, HIV/aids en zelfredzaamheid (farming). We wonen dan op een soort boerderij in 1 van de gemeenschappen.

Daarna gaan we Azië verkennen! We beginnen op de Filippijnen waar we naast het nodige toeristische ook het rampgebied zullen bekijken en waar nodig meehelpen. Daarna staat nog open waar we heen gaan. Opties zijn Thailand, Maleisië, Laos, Indonesië en Nepal. Tips zijn altijd welkom!

We zullen onze ervaringen en foto's delen via dit reisverslag, dus wil je op de hoogte blijven dan kun je je hiervoor aanmelden!

De komende maand is gevuld met werken (tot 21 februari :-)), soort van verhuizen (per 01 februari as. zullen we al uit Haarlem weggaan omdat we huurders hebben die graag in ons huis willen), inpakken en afscheid nemen. Mocht je het leuk vinden om ons nog voor onze reis te zien, dan kan dat! We zijn het weekend van het weekend van 7-9 februari en het weekend van 14-16 februari as. in het vakantiehuisje van Bernadine's ouders in Ermelo. Je bent van harte welkom in dit knusse huisje voor een kop koffie/thee, een lekkere maaltijd, een borrel, een fijne wandeling, what so ever...Bel/mail/whatsapp dan even! Graag wel even op tijd, dan kunnen we zien of het kan..

Groetjes!

• 19 Januari 2014 - 16:34

Dick Den Hertog:

Geweldige onderneming. Ik wil graag op de hoogte blijven, kan ik "Hare Majesteit" ook op de hoogte houden.
    Ermelo - Emst is niet al te ver, als het lukken wil maken we tijd vrij voor een bakkie. Dan hoor je van ons.
    Zo niet, dan nu vast heel veel plezier, wijsheid en de doorlopende ervaring van Gods nabijheid van ons toegewenst.

• 19 Januari 2014 - 22:48

Corine Bulk:

Wat goed zeg, veel plezier en God's bewaring en zegen,we blijven graag op de hoogte,

• 20 Januari 2014 - 12:05

Agaath Gerds:

Spannend, maar ook mooi en leuk om te doen!
    we blijven graag op de hoogte.

• 20 Januari 2014 - 13:16

Jan En Beitske Timpers:

We opteren alle vormen van contact. Jullie verslagjes zeker, maar het liefst skypen we met jullie. (Als deze mogelijkheid er is!)

• 20 Januari 2014 - 19:24

Michel En Hanneke:

Tjonge, verrassend hoor en wat een mooie uitdaging!
    Veel succes lieve twee met alle voorbereidingen, we zien uit naar jullie verhalen.
    Michel en Hanneke

• 21 Januari 2014 - 12:49

Anneke:

wow, klinkt goed! Heel goede tijd daar toegewenst!!

• 24 Februari 2014 - 09:53

Ineke :

Hoi Jorim,
    Wat een leuk afscheidsmailtje ontving ik van jou van de Amstelring! Jullie uitdaging gaat nu echt bijna beginnen. Ik wens jou en je vrouw ontzettend veel plezier toe! Geniet van alles wat er op jullie pad komt...het heeft zo moeten zijn...
    en kom heelhuids weer terug!
    Wie weet tot horens en ik zal zo nu en dan hier is even spieken!
    Groetjes Ineke van der Aar

• 25 Februari 2014 - 10:24

Trude De Ruiter:

Hoi Jorim,

Volgens mij zijn jullie nu al onderweg dus ging ik even kijken of er al berichten van jullie op de blog staan, ben erg nieuwsgierig, maar ja dat wist je al.
    Maak er iets moois van zodat wij ook al het moois kunnen meebeleven!

• 26 Februari 2014 - 16:19

Claudia Buree:

Hoi Jorim,
    Ook ik was , net als Trude, nieuwsgierig of er al wat te lezen was. Ik heb begrepen dat je nog niet zolang geleden aangekomen bent na het nodige oponthoudt?
    Ik kom gauw weer kijken op de blog!!
    Groetjes Claudia

• 27 Februari 2014 - 07:38

Astrid Van Leijenhorst:

Goedemorgen,

Ik zie dat ik niet de enige ben, die haar nieuwsgierigheid niet kan bedwingen haha. Jullie zijn er al een paar dagen, dus vast al voldoende beleefd om al een leuke openingsblog te schrijven :)
    Geniet ervan, tot gauw!

Groetjes Astrid

• 01 Maart 2014 - 22:35

Mbarka N'bir:

Hoi Jorim,

Nu ik heb me aangemeld om jullie blog te volgen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.

Nog steeds geen sneeuw hier. Al is het de afgelopen twee dagen wat frisser aan het worden.

Veel reisplezier en voorbereidingen : )

Tot gauw!!

Mbarka